5.0
gebaseerd op 44 reviews
Ursula - 2 maanden geleden

Dit was mijn eerste nagelbehandeling ooit en het was een hele fijne en goede eerste ervaring. Esra is een hele lieve jonge professionele onderneemster die een prachtige salon heeft. Mooi ingericht en er heerst een rustige, relaxte sfeer. De behandeling was heel fijn, gezellig gekletst en Esra vertelde telkens wat ze precies ging doen. En het resultaat is echt geweldig. Ik ben heel blij met mijn nieuwe nagels en de rode kleur is prachtig. Ik heb meteen een nieuwe afspraak ingepland!

Chantal - 3 maanden geleden

Lieve vrouw, en goed in haar werk! Ik voelde me helemaal thuis.

Lea - 3 maanden geleden

Alweer erg mooi geworden en een gezellige sfeer tijdens de behandeling!

marjon - 3 maanden geleden

Top

Kay - 3 maanden geleden

Een behandeling in een gezellige sfeer al voor de derde keer zeer terveden. Tot de volgende keer!

marjon - 4 maanden geleden
M - 4 maanden geleden

Super blij met het resultaat. Het zit er strak en stevig op. Soms hecht Biab niet zo goed op mijn nagels, maar het lijkt erop dat haar werk wel even meegaat!

Linda - 4 maanden geleden

Altijd gezellig! Zeer tevreden met mijn nagels.

Jessica - 4 maanden geleden

Fijn persoon, prettige salon en als eindresultaat mooie nagels! Wat wil je nog meer..?

Nadieh - 4 maanden geleden