hele lieve meid, denkt met je mee en super mooi resultaat voor mijn bruiloft ☺️
Heel blij met het resultaat van de Biab! Je werkt zo secuur en precies, hele fijne ervaring. Je zit ook nog eens gezellig en in een schone & nette omgeving. Dankjewel en tot de volgende keer! Liefs, Maxime
Voor de eerste keer mijn nagels hier laten doen en zeer tevreden!
Mooie salon en erg vakkundig geholpen door Esra.
Volgende afspraak heb ik alweer staan; ik kom hier graag terug!
Het was voor mij de eerste keer. Ben tevreden met het resultaat. Wel benieuwd hoe lang het zo mooi blijft zitten. Esra was erg vriendelijk. Goede eerste ervaring
Lieve meid, neemt ook de ruimte om alles goed op te meten. Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar heb er alle vertrouwen in!
Ik ben heel enthousiast over mijn eerste ervaring met The Biab Atelier. Esra is super professioneel, heeft oog voor detail en is daarnaast ook een heel fijn persoon. Met het eindresultaat van de Biab ben ik super tevreden.
Had a very nice time with Esra, good experience
Super fijn BIAB, heel mooi gedaan, dank je!