5.0
gebaseerd op 44 reviews

hele lieve meid, denkt met je mee en super mooi resultaat voor mijn bruiloft ☺️

Kim - 12 dagen geleden

Heel blij met het resultaat van de Biab! Je werkt zo secuur en precies, hele fijne ervaring. Je zit ook nog eens gezellig en in een schone & nette omgeving. Dankjewel en tot de volgende keer! Liefs, Maxime

Maxime - 12 dagen geleden
Monique - 24 dagen geleden

Voor de eerste keer mijn nagels hier laten doen en zeer tevreden!
Mooie salon en erg vakkundig geholpen door Esra.
Volgende afspraak heb ik alweer staan; ik kom hier graag terug!

Petra - 28 dagen geleden
Tahra - 28 dagen geleden

Het was voor mij de eerste keer. Ben tevreden met het resultaat. Wel benieuwd hoe lang het zo mooi blijft zitten. Esra was erg vriendelijk. Goede eerste ervaring

Helen - 29 dagen geleden

Lieve meid, neemt ook de ruimte om alles goed op te meten. Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar heb er alle vertrouwen in!

Rahima - ongeveer een maand geleden

Ik ben heel enthousiast over mijn eerste ervaring met The Biab Atelier. Esra is super professioneel, heeft oog voor detail en is daarnaast ook een heel fijn persoon. Met het eindresultaat van de Biab ben ik super tevreden.

Natalie - ongeveer een maand geleden

Had a very nice time with Esra, good experience

Gizem - ongeveer een maand geleden

Super fijn BIAB, heel mooi gedaan, dank je!

Paulina - ongeveer 2 maanden geleden